Julkaistu: 2025-10-23 08:40:00 EEST
Fiskars - Tulosjulkistamisajankohdat

Fiskars Oyj Abp: Taloudellinen raportointi ja yhtiökokous vuonna 2026

Fiskars Oyj Abp
Pörssitiedote
23.10.2025 klo 08.40

Fiskars Oyj Abp: Taloudellinen raportointi ja yhtiökokous vuonna 2026

Fiskars Oyj Abp julkaisee taloudelliset katsaukset vuonna 2026 seuraavasti:

  · Tilinpäätöstiedote vuodelta 2025                           5.2.2026
  · Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2026              23.4.2026
  · Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu 2026               16.7.2026
  · Osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2026                  22.10.2026

Vuosikertomus 2025
Vuoden 2025 vuosikertomus, joka sisältää konsernitilinpäätöksen ja hallituksen
toimintakertomuksen, julkaistaan konsernin internetsivuilla viikolla 8.

Yhtiökokous
Fiskars Oyj Abp:n yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi 11.3.2026. Fiskars Oyj
Abp:n hallitus kutsuu kokouksen koolle myöhempänä ajankohtana.

Fiskars Oyj Abp:n taloudelliset katsaukset julkaistaan suomeksi ja englanniksi,
ja ne ovat saatavilla konsernin internetsivuilla www.fiskarsgroup.com heti
julkistamisen jälkeen.

FISKARS OYJ ABP

Lisätietoja antaa:
Essi Lipponen, Sijoittajasuhdejohtaja, puh. +358 40 829 1192

Fiskars-konserni lyhyesti

Fiskars-konserni (FSKRS, Nasdaq Helsinki) on globaali yhtiö, jonka
designvetoiset brändit ovat läsnä kodeissa, puutarhoissa ja ulkoillessa.
Vuodesta 1649 lähtien olemme suunnitelleet ajattomia, toimivia ja kauniita
tuotteita, edistäen samalla innovaatioita ja kestävää kasvua. Vuonna 2024
liikevaihtomme oli 1,2 miljardia euroa ja meillä oli lähes 7 000 työntekijää.
Meillä on kaksi liiketoiminta-aluetta, Vita ja Fiskars.

Vita-liiketoiminta-alue tarjoaa premium- ja luksustuotteita kattaus-, lasi-,
koru- ja sisustuskategorioissa. Sen tunnettuihin brändeihin kuuluvat muun muassa
Georg Jensen, Royal Copenhagen, Wedgwood, Moomin Arabia, Iittala ja Waterford.
Vuonna 2024 Vita-liiketoiminta-alueen raportoitu liikevaihto oli 605 miljoonaa
euroa. Jo 50 % Vita-liiketoiminta-alueen liikevaihdosta tulee suorasta
kuluttajamyynnistä, mihin kuuluu noin 500 myymälää ja noin 60 verkkokauppaa.

Fiskars-liiketoiminta-alue koostuu puutarha- ja ulkoilukategorioista, askartelu-
ja saksikategoriasta sekä ruoanlaittokategoriasta. Brändeihin kuuluvat Fiskars
ja Gerber. Vuonna 2024 Fiskars-liiketoiminta-alueen liikevaihto oli 547
miljoonaa euroa.

Lue lisää: www.fiskarsgroup.com/fi